wtorek, 14 stycznia 2020

Kolejne!

Udało mi się jeszcze namierzyć kolejne prace, póki drzemka córki trwa ;)
Zwierzątka z kolekcji mini obrazków DMC - powstało ich o wiele więcej, jeśli później mi się uda strzelę fotkę jak wygląda efekt końcowy w ramce.
 
Wzór prosto z Chin z Aliexpress - jest po prostu rozbrajająco boski :)
najpierw powstała wersja dla łazienki mojej mamy - czyli ta turkusowa, a niedawno wersja fioletowa - do łazienki mojej przyjaciółki Ewy :)
 
Wzór z Aliexpress - prezent na Dzień Matki dla Teściowej :)
 
Ozdoby choinkowe - powstało ich na przestrzeni ostatnich lat sporo - z poprzednich lat są też słoiki świąteczne, dzbanki na herbatę... Do tego doszły sweterki z którejś z angielskich gazetek oraz renifery itp.
 
Obecna moja praca, nad którą już od miesiąca dziubię - mocno irytująca ;) serio - czarno-biały wzór nie pomaga przy różnokolorowych backstitchach...ale już bliżej niż dalej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz